Hier weer een berichtje,....... - Reisverslag uit Outjo, Namibië van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu Hier weer een berichtje,....... - Reisverslag uit Outjo, Namibië van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

Hier weer een berichtje,.......

Door: Mjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

24 Oktober 2008 | Namibië, Outjo

hallo allemaal,

Na ons sokken avontuur zijn we een geheel ander avontuur ingegaan, namelijk de Okavanga Delta. 2 dagen in de bush-bush met wat water om te drinken en weinig water (lees geen) om te wassen. Gelukkig hadden we snoetenpoetsers bij ons.(zoek dit bij de plaatselijke drogisterij).
In de okavangadelta werden wij met bootjes naar het kamp gebracht.(sommige waren niet helemaal waterdicht, sterker nog, die van Femke en Lionne was NIET waterdicht.)
Na een aantal wandelingen gemaakt te hebben en van de nijlpaarden te hebben genoten was het na 2 dagen weer tijd om terug te gaan. We zijn op weggegaan naar Etosha National Park, waar we zoveel beesten gezien hebben dat we nooit meer naar de dierentuin hoeven ;-)

We zijn nu op weg naar Swakopmund waar we morgen zullen arriveren.
Misschien kunnen we daar wat uitslapen, tot bijvoorbeeld een uur of 7. Want we staan vroeg op....soms is het donker.

In de truck is alles oke op uitzondering van een klein schorpioentje wat ergens goed verstopt zit.

Peetje, helaas je was niet de eerste deze keer. Jan, bedankt voor de snoepjes echter door de warmte waren we niet meer in staat om snoepjes uit te delen omdat het een grote drop (in de vorm van een puntzak) geworden was.
Zusje Lionne, deze keer een vermelding voor jou. Hoe gaat het met Sam?
Inderdaad waren de sokken van Femke en Lionne niet in trek. Ook die van Henry werden niet bekeken. Het zal wel aan het kleurtje gelegen hebben, licht blauw (hoelang zal dat zo zijn in Afrika??)
Laila, we denken constant aan je en komen graag weer schilderen. Zorg even voor een nieuwe tas voor
Moos :-) , dan is dat beest ook weer blij.
Iedereen dank je wel voor de reacties, wij gaan nu weer verder. We hebben nog zo'n 300 km te gaan vandaag.

xxx
Henry, Mjon, Femke en Lionne

• 24 Oktober 2008 - 06:58

P.tje:

Há Henry, Marjon, Femke en Lionne,

ff een klein "snel"goedmakertje!
    dè ken toch nie war.....daaaaaaaage geen reactie geven......

We gaan er maar vanuit de de avonturen in Swakopmund ook zeker weer de moeite waard zullen zijn. snel ff wat uitpuffen, en dan weer lekker verderrrrrr......
    GENIETEN MAAR WEER MENSEN!!!!!

groetjes Bart en Peet

• 24 Oktober 2008 - 08:00

Theo:

Hé Mjon et Henry,

Waren die nijlpaarden daar ook op vakantie, want de Nijl stroomt daar toch helemaal niet?

Groetjes Theo

• 24 Oktober 2008 - 10:54

Anke:

Lionne wat zat je er ontspannen bij in dat bootje echt vakantie. Veel plezier nog. Groetjes Liefs Anke.

• 24 Oktober 2008 - 11:35

Nico & Monique:

Hallo vakantiegangers,

Volgens mij krijgen we straks geweldige plaatjes te zien. Ben best wel jaloers. Het reizen lijkt mij wel slopend, hoewel ze daar naturlijk wel aan het comfort hebben gedacht. Luxe en ruime stoelen en een biertje/wijntje op zijn tijd.

Hier zien wij ook veel dieren, katten en die schijten dan in onze tuin... Hoe zit dat eigenlijk met die beestjes daar? Toch wel in de goot mag ik aannemen?

Veel plezier nog en tot snel (wat gaat de tijd toch snel op vakantie)

Laterrs,
    Nico en Monique

• 24 Oktober 2008 - 12:36

Irma:

HALLO DAAR. bOSJESMANNEN EN VROUWEN.
    fIJN DAT JULLIE HET GOED STELLEN DAAR, JA VAN UITSLAPEN ZAL HET ER VOORLOPIG NIET VAN KOMEN DENK IK , OF HEBBEN JULLIE BINNENKORT EEN ECHTE VAKANTIEDAG??
    Nou geniet weer verder van julolie avonturen. Liefs Jan en irma.

• 24 Oktober 2008 - 13:56

Zwager Henk:

het is me toch wat met die sokken.volgens mij worden die gebruikt om het ongedierte te verjagen.leuk om jullie te volgen. graag wat meer fotos voor mijn schoonmoeder.ze waarschuwden ons al ,want er zitten allen maar zwarten mensen vertelden ze.

• 24 Oktober 2008 - 14:17

Dirk:

Maar hebben jullie het leuk en is het indrukwekkend??

Veel plezier nog en genieten hoor!!

gr Dirk

• 24 Oktober 2008 - 17:07

Anita:

Ha luitjes, wat fijn dat jullie zoveel dieren zien... daar gaat het toch voornamelijk om in Zuid-Afrika? Stel dat die allemaal op vakantie waren....?! Ik denk dat jullie een onwijs leuke vakantie hebben en vreselijk veel zien. Helaas weinig tijd om een berichtje te plaatsen, maar we zijn blij met elk nieuwtje! We zullen mamske weer op de hoogte brengen en wensen jullie een geweldige tijd toe! Oh ja, onze tickets zijn vandaag binnengekomen. Het schiet al op....

Liefs van Jan en Anita

• 24 Oktober 2008 - 17:47

Astrid Demmers:

Gaaf joh, wat je allemaal meemaakt en ziet. Vooral de dieren bv nijlpaarden. Hartstikke leuk om te lezen.

• 24 Oktober 2008 - 19:50

José Van Loon:

Hoi Majon en Henry,

Heel indrukwekkend allemaal, waar je nog lang van kunt nagenieten.
    Maar als ik het zo lees soms ook wel afzien
    maar ja jullie zijn nog jong en kunnen de hele wereld aan.
    Wij oudjes zouden zo'n reis niet overleven.
    Wij gaan wel een keer naar de dierentuin in
    Arnhem.

Geniet de laatste kilometers met volle teugen en hou ons op de
    hoogte.

Heel veel liefs uit een
    regenachtig Tilburg.

José en karel

P.S.
    Wij kunnen jullie de laatste weken niet volgen
    want dan zitten wij in
    Amerika, maar zodra we
    weer thuis zijn loggen wij weer in.

• 25 Oktober 2008 - 09:51

De Lieverds:

Er komt weinig nieuws door.Tip van nonkel huur een papegaai in dat gaat vlugger. En Lonny hebben jullie al een worm op een stokje gegeten? een snackje gaat er bij jullie toch altijd wel in .Femke vang jij eens een aap voor je Tante dan heb ik er een in reserve die kans krijg ik nooit meer doe je best, dat moet lukken.
    liefs Tante Monique

• 25 Oktober 2008 - 14:57

Carolien:

Hallo daar!

Goed om weer van jullie te horen, want het was wel een tijdje stil... Klinkt gaaf allemaal, wil alleen nog veel meer verhalen horen en foto's zien! Maar dat komt wel weer als jullie terug zijn.

Het is af en toe misschien niet zo comfortabel allemaal, maar vergeet niet te genieten van alle mooie dingen, de mensen, de cultuur... Nog heel veel plezier!!

Groetjes Carolien
    (PS ben zo jaloers! Zit nu in de cijfers voor mijn studie: balans, solvabiliteit, rentabiliteit etc. Aangezien ik nu dit berichtje aan het tikken ben en niet in mijn boeken zit weten jullie wel hoe laat het is ...)

• 26 Oktober 2008 - 10:20

Frolo:

Hallo Marjon, Henry, Jambek en Pakkie,
    Bijzondere verhalen!! Vooral dat vroege opstaan lijkt me heerlijk!!!!! Jambek, wat hang je relaxed in die boot...Pakkie we gaan vaker kanoen! Hoe gaat het met de beestjes?
    Veel plezier verder, jullie hebben nog ruim een week, jaloers!
    Kus Frollie

• 26 Oktober 2008 - 14:20

Shirley:

He Lionne en Femke! Wat een geweldige foto! Leuk om die verhalen te lezen, hoop dat jullie het geweldig naar je zin hebben. P.s. jullie ladder staat hier nog voor het geval jullie terugkomen kunnen jullie mijn lampen ophangen :-) haha voor nu geniet er lekker van en pas op voor enge dieren he. Enne is verwacht nog wel meer foto's...
    Liefs Shirley

• 26 Oktober 2008 - 15:26

Mamske:

lieve troelekes .genieten we nog een beetje?vroeg op ,maar dan zie je nog wat !hebben jullie ook al krokodillentranen gezien? misschien van je reisgenoten? grapje !!hebben jullie al getwijfeld bij de fontein? hier is het herfst !maar we hebben ook mooi weer gehad het zonnetje is nu bij jullie .zo je wel begrepen hebt zit ik bij anita en jan .jan is ,n, boekenkast in elkaar aan het zetten . anita zorgt voor het eten .ik hoop dat het helemaal top is jullie vakantie!!hier is alles oke.veel liefs en ,n, stevige knuffel al kan ik er niet bij!!xxx mamske.doei!!!

• 29 Oktober 2008 - 10:08

Piep:

Hoi Mjon en Henry, heerlijk om die avonturen van jullie te volgen. maakt de reislust in je wakker. Niet te bruin worden daar en geniet er lekker van. Groetjes piep en guus