nog 2 dagen....... - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu nog 2 dagen....... - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

nog 2 dagen.......

Door: Henry en Mjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

10 Oktober 2008 | Nederland, Sint Pancras

druk,druk,druk..... even naar de stad, telefoon halen, Jahaaa Femke heeft meer bereikt in 1 dag dan ik in 4 weken.
Mijn mama is dit weekend nog hier om wat mee te helpen het huis schoon te maken voordat we op vakantie gaan. Maar ook van de strijk is zij niet vies. Kortom een must om zo'n moeder te hebben. Ik heb ook gezegd dat ze het hele weekend mag/moet blijven.
Niet te veel veren in d'r kont steken zegt ze :-)
Een fris huisje als we gaan,zodat Bart het alleen een beetje bij hoeft te houden ;-)

Jullie snappen het al veel tijd om nu een verhaal te doen heb ik niet. Maar de kriebels beginnen nu toch wel echt te komen. Ik weet niet hoe het bij Femke en Lionne is, maar ik verwacht dat zij ook blij zijn dat vandaag hun vakantie is begonnen.

Ik ga een kopje thee doen met een stukje appeltaart (zelf gebakken), dus voor nu.....

Groetjes en tot morgen???
Mjon


  • 10 Oktober 2008 - 13:49

    De Staakies:

    Mjon en Henry,

    Wij willen alleen dit nog even kwijt: SSSMMMMMAK!
    :-)

    Joost, Dees en Inge

  • 10 Oktober 2008 - 14:22

    Snelle P.tje:

    Hallikideej,........
    ècht niet normaal,....is je moeder lekker op bezoek,....zet je haar aan nutteloos werk! tijdverpilling in deze twee kostbare dagen.
    wat maak je Mien(tje) nou?!
    trouwens Tip voor Bartje: fris je huisje eens op voor pa weer thuiskomt vanuit zijn Afrikaanse tent met verschrikkelijk verwilderde voortuin vanwege de olifantenkeutels......tja......we krijgen een samenhangend verhaal....je moet weer ff teruglezen wil je een en ander nog kunnen volgen.
    Nou luitjes, laat de kriebels nog maar even hun gang gaan.......enneh........
    ik heb er drie voor Mien.........wat?.....veren natuurlijk tot ze er un schraol hölleke van krègt. de laatste dag thuis lekker borrelen samen hè......ginne strèk!
    tot morgen!!!!!!

  • 10 Oktober 2008 - 14:23

    P.tje:

    oeps.......35 minuten te laat

  • 10 Oktober 2008 - 16:25

    Pieter En Miranda:

    hej mjon en henry, met de noten is het reuze goed,ze zijn zacht gevallen!

    wat een leuke onderneming gaan jullie tegemoet,we gaan jullie avonturen en het verslag zeker volgen.
    Ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen op Daktari...(hihihi)
    Pas op voor allerlei dingen die je niet in je tent wil hebben en soms ook voor dingen die je wel in je tent wil hebben....

    veel brabantse groeten van de meneer en z'n mevrouw!

  • 10 Oktober 2008 - 18:52

    Hetty:

    Een hele goede reis en een fijne vakantie!

    groetjes

  • 10 Oktober 2008 - 21:54

    Harrie En Marlies:

    Lieve luitjes,
    Ja het is bijna zover. Dan gaat het gebeuren, de bush bush tegemoet en de piertjes en de miertjes die door je tent heen kunnen kruipen...Maar Marjon, dan heb je toch je grote beschermbeer naast je (als hij dan tenminste niet slaapt). We zullen jullie reisverslag volgen en wensen jullie natuurlijk 'n hele fijne tijd toe.
    Liefs van Harrie en M3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint Pancras

Marjon

Wij, Henry en ik, hebben jullie meegenomen op onze reizen. Nu, juni 2022, 2,5 jaar na het overlijden van Henry ga ik mijn 1e reis zonder Henry maken, wel met Antonita, Henk en Martijn. Ik vind het spannend, om op reis te gaan zo zonder hem. Maar Henry is er in mijn hart altijd bij. groetjes, Marjon

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 45154

Voorgaande reizen:

21 Juni 2022 - 28 Juni 2022

IJsland met Antonita, Henk en Martijn

07 Augustus 2018 - 13 September 2018

Canada

29 Augustus 2016 - 11 Januari 2017

Australië en Nieuw Zeeland....we komen er aan

01 Augustus 2015 - 22 Augustus 2015

Rondreis Scandinavië

27 Maart 2014 - 01 Mei 2014

Australië

22 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Amerika 2011

07 Augustus 2010 - 25 Augustus 2010

Rondreis Turkije

12 Oktober 2008 - 05 November 2008

Rondreis Afrika

Landen bezocht: