nog 1 dag............... - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu nog 1 dag............... - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

nog 1 dag...............

Door: Henry en Mjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

11 Oktober 2008 | Nederland, Sint Pancras

Gisteravond samen met Bart, Henry, ons mam gefitnesst op/met de Wii! Tja, een mens moet ook wat ontspanning hebben voor zo'n grote vakantie.

Maar goed wat gaan we vandaag doen, even nog naar de apotheker....injectie halen....was ik vergeten. De laaste was wegwerken, laatste?!?!! (voor nu dan), nog even naar de stad. Een "buffje" halen, nee geen buufje, maar een buffje. Is een multifunctioneel sjaaltje, wat het precies is...ga even googlen. En Henry wil nog een afritsbroek.

Dus de dag is al weer redelijk gevuld. Vanavond is het tijd om de kleren e.d. in de tassen te doen en de tas die hier al even beneden staat te verdelen over de andere tas.

Ik heb inmiddels ook een nieuwe geheugenkaart voor mijn fotocamera. Eerst 4 Gb maar toen reageerde mijn camera niet meer. (gelukkig dat ik in de winkel was)Dus maar een 2Gb genomen. Totaal heb ik nu 3Gb om foto's te maken. Dat moet voldoende zijn. Mijn NIEUWE telefoon is opgeladen en klaar voor gebruik. (ik neem natuurlijk wel de handleiding mee) :-)

We gaan nu een ontbijtje doen...Henry, ons mam en ik.
En daarna de dingen doen die we nog moeten doen.

Tot schrijfs!
xxx
Mjon


  • 11 Oktober 2008 - 09:34

    Snelle P.tje & Co.:

    Hallé alletwee,

    nou,....hèhè de laatste voorbereidingen en dan kan het feestje beginnen.
    goed te horen dat jullie een toch ietsje aangenamere tijdbesteding hebben ontdekt dan strijken.
    rommel ze nog lekker ff,....enneh....wij wachten op de eerste ècht interessante mail vanuit het verre land.
    Henry: koop een afritsel die die afrikaantjes op tilt doen slaan hè?!

    nou möpkuss........maak er een onvergetelijke trip van!!!

    toedeledoeki

    natte lik van Bart en peet

  • 11 Oktober 2008 - 13:19

    Peer & Ingrid V Rooy:

    Hallo Wereld reizigers.

    Klaar voor de start af!!
    Veel plezier, we gaan jullie volgennnn.
    Groeten Peter en Ingrid.

  • 11 Oktober 2008 - 13:40

    Slegerstjes:

    Hee luitjes,

    Heel erg veel plezier met jullie hele groten reis. We volgen jullie..........

    Groetekes. (ook aan jullie mam en de rest)

  • 11 Oktober 2008 - 15:11

    Anita En Jan:

    Ha zusje en zwager, je hebt ons mam weer goed bezig gehouden, zo te lezen! Nou, morgen komt ze weer terug, kan ze hier aan de gang om af te kicken als ze wil... Nee hoor, mam, geintje!!!!
    Wij wensen jullie een ongelooflijk mooie en leuke reis toe en een veilige vlucht! Geniet er van en ik zou voor Peet wat van die olifantenkeutels meebrengen... Ze komt er steeds weer opnieuw mee!
    Veel groetjes ook aan Bart en ons mamske...

    XXX van Jezus en Jan

  • 11 Oktober 2008 - 16:34

    Kim Oerlemans:

    hoihoi!
    veel plezier daar!! geniet ervan
    xxx kim

  • 11 Oktober 2008 - 18:24

    Familie Sterrenburg:

    Heey reizigers,

    De reis kan beginnen!!!

    Jullie mam krijgt dan ook vakantie ?! Heel veel reisplezier en we gaan jullie dagelijks volgen.

    XXXX Leo Irma Janneke en Marieke

  • 12 Oktober 2008 - 11:20

    Jan En Heleen:

    We wensen jullie een hele fijne vakantie en een hele goede vlucht.
    Ga er lekke van genieten.
    Liefs Jan en Heleen

  • 02 December 2008 - 12:54

    Kim Oerlemans - Antw:

    Hoi ik ben op zoek naar de kim Oerlemans die hieronder een reactie heeft neergeschreven. ben jij een naamgenoot uit Nederland?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint Pancras

Marjon

Wij, Henry en ik, hebben jullie meegenomen op onze reizen. Nu, juni 2022, 2,5 jaar na het overlijden van Henry ga ik mijn 1e reis zonder Henry maken, wel met Antonita, Henk en Martijn. Ik vind het spannend, om op reis te gaan zo zonder hem. Maar Henry is er in mijn hart altijd bij. groetjes, Marjon

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 45212

Voorgaande reizen:

21 Juni 2022 - 28 Juni 2022

IJsland met Antonita, Henk en Martijn

07 Augustus 2018 - 13 September 2018

Canada

29 Augustus 2016 - 11 Januari 2017

Australië en Nieuw Zeeland....we komen er aan

01 Augustus 2015 - 22 Augustus 2015

Rondreis Scandinavië

27 Maart 2014 - 01 Mei 2014

Australië

22 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Amerika 2011

07 Augustus 2010 - 25 Augustus 2010

Rondreis Turkije

12 Oktober 2008 - 05 November 2008

Rondreis Afrika

Landen bezocht: