nog 3 dagen........ - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu nog 3 dagen........ - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

nog 3 dagen........

Door: Henry en Mjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

09 Oktober 2008 | Nederland, Sint Pancras

Goedemorgen,

Schreef ik gisteren dat ik nog een nieuwe geheugenkaart voor de telefoon moest halen ?!?!?!?, ik bedoelde natuurlijk voor het fototoestel. Kun je nagaan hoe vol ik was van de perikelen rondom mijn telefoon :-(

Maar goed, nog maar 3 dagen en dan is het zover.
Ik zou jullie nog iets vertellen over de reisleider. Nou, er valt niet zo heel veel te vertellen. Wat we weten is dat deze reisleider en "kok", ja we hebben een heuse kok bij ons, uit de "buurt" komen. Er staat ook duidelijk bij vermeldt dat ze geen, ik herhaal, geen gids zijn. Maar ze kunnen wel van alles vertellen. En volgens mij weten deze lokale begeleiders meestal meer dan een gids. We laten ons verrassen.
We zullen een foto van "die twee" maken.

Gisteren nog even de rennies gescoord. Ja, ik weet nu hoe het geschreven moet worden.

Vandaag komt mijn moeder nog even naar ons, dus dat is wel gezellig.

Sabine, auf mein besten deutsch;
ich weiss nicht ob du alles wass ich geschrieben habe, lesen kann, aber ich kann nicht alles übersetzen.
Hoffentlich treffen wir uns Sonntag am Flughafen in Frankfurt.

Dat was het weer voor vandaag, das war es für heute.

xxx
Mjon en Henry

• 09 Oktober 2008 - 08:11

P.tje D'n 1e!!:

Há luitjes,

ik heb mijn missie weer volbracht, nou jullie nog!!!hihi

enneh... Jantje S......wat die stront van die olifanten betreft.......das wel hééééle goeie voeding voor de voortuin van het tentje hè!!!! dus niet té oneerbiedig over olifanten
    op naar de laatste twee wachtdagen

xje van P.tje

Mjon

• 09 Oktober 2008 - 17:01

De Staakies:

Hey Mjon en Henry!

Nou, dat was me een heel epistel om door te worstelen. En je kan al bijna doorgaan voor apothekers assistente ;-) haha. Wij gaan jullie verhalen volgen en zijn heeeeeel benieuwd naar alles wat jullie gaan zien en doen. Veel plezier daarzo (ook voor de buufjes) en geniet met volle teugen! En als je Dombo tegenkomt, doe hem dan de groetjes van Inge, en zie je Baloe, maak dan even een lekker dansje met hem enneh geef King Louis maar een banaan! Haha.

Veel liefs van
    Joost, Dees en een dikke knufel van Inge xxx

Verslag uit: Nederland, Sint Pancras

Marjon

Wij, Henry en ik, hebben jullie meegenomen op onze reizen. Nu, juni 2022, 2,5 jaar na het overlijden van Henry ga ik mijn 1e reis zonder Henry maken, wel met Antonita, Henk en Martijn. Ik vind het spannend, om op reis te gaan zo zonder hem. Maar Henry is er in mijn hart altijd bij. groetjes, Marjon