Veilig in Brisbane aangekomen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu Veilig in Brisbane aangekomen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

Veilig in Brisbane aangekomen

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

04 Oktober 2016 | Australië, Brisbane

Goedemorgen,

Vandaag schrijven we hier 5 oktober op de kalender. Het is nog een beetje vroeg, 05.10 uur, maar we zijn een beetje uit ons ritme na het 24 uur reizen.

Maandagochtend zijn Henry en ik door ons mam en ons Anita naar Schiphol gebracht. Na enige vertraging, er waren wat ongelukken gebeurd, kwamen we rond 9 uur op Schiphol aan. We waren op tijd vertrokken, tja daar ben ik dan van, dus we hadden speling.

Na de koffers ingecheckt te hebben, zijn we een kopje koffie en een broodje gaan doen. Zo we waren er bijna klaar voor..... het moeilijkste momentje hadden we nog in het vooruitzicht. Misschien waren het er wel 2.
Allereerst het afscheid voor 3 maanden van mijn moeder en mijn zus. Tranen natuurlijk....is niet erg. Beter dan dat je alleen een "doei" te horen krijgt. En het 2e was natuurlijk de vlucht....LANG!!!!!

Beide vluchten zijn prima verlopen....

Dus gisteravond 4 oktober kwam Dirk ons ophalen. Na elkaar begroet te hebben wat eigenlijk heel raar was....je hebt elkaar namelijk 9 maanden niet gezien....voelt het aan de ene kant heel normaal en vertrouwd. En aan de andere kant is het een beetje onwerkelijk dat je ze gewoon kunt knuffelen. Maar het belangrijkste....het voelt heerlijk om weer "even", haha, dichtbij te zijn.

Het begint hier licht te worden en de vogels komen tot leven. Alsof je in een volière zit .....prachtige geluiden.
Henry ligt nog een beetje te dutten. Job, denken we aan het geluid te horen, is al even wakker geweest en we horen Carolien of Dirk zachtjes boven lopen.
Inderdaad, wij slapen beneden. Het is gehorig maar het is ook een heerlijk geluid....wetende dat Dirk, Carolien, Krijn en Job zo dichtbij zijn. Want zeg nou zelf....dat is toch heerlijk?

Zo meteen eens ontbijten en Krijn en Job gedag zeggen want die lagen gisteren al lekker in bed.

Antonita en Henk fijne vlucht morgen, nou ja, over een paar uurtjes

Tegen jullie allemaal zeg ik in ieder geval welterusten voor straks en morgen gezond weer op.

G'Day Mate.
Henry en Marjon

• 04 Oktober 2016 - 21:59

Marjon:

Schrijf ik 5 oktober, oeps.....ik bedoel natuurlijk 4 oktober. Zo zie je wat een lange vlucht allemaal met je kan doen. Dus het duurt nog een dagje voor jullie vertrekken Antonita en Henk

• 04 Oktober 2016 - 22:00

Petra Wilke:

Hoi Marjon en Henry

Eindelijk is het zover om deze mooie reis te maken.
    Heel veel plezier samen.
    Ik kijk er naar uit wat jullie allemaal gaan meemaken.

Groetjes petra

• 04 Oktober 2016 - 22:25

Antonita En Henk De Louw:

Inderdaad nog 24 uur te gaan maar de koffers staan gepakt (tikkeltje overgewicht...) maar als ik er in slaag om de indruk te wekken dat de rugzak die we als handbagage bij ons hebben maar 7 kg weegt en niet 12 dan gaat het goed komen (moet ik er dus niet aan de balie onder bezwijken...)
    Wij gaan zo maar eens slapen, laatste nacht in ons eigen bedje. Jullie veel plezier op deze nieuwe dag!

• 04 Oktober 2016 - 22:29

Anita:

Blij dat alles goed is gegaan en dat jullie zo'n heerlijk warm welkom hebben gehad. Super om elkaar weer te zien en dan zo meteen de kleinkinderen. Echt iets om naar uit te kijken!
    Blij dat de vertrekstress voorbij is... het was wel even hectiek! Ondertussen is jullie huis helemaal guest proof en onze koelkasten weer gevuld. Haha..
    Wat me vooral op iel sinds gisteren is dat het inderdaad erg lang is. Zeker vanuit deze kant gezien! Wat wij allemaal gedaan hebben terwijl jullie in het vliegtuig zaten!!!
    Als je zelf vliegt lijkt het korter. . Bij mij althans... nou, lekker ontbijten straks en een dikke knuffel voor iedereen. Ik ga slapen. Trusten xxx

• 04 Oktober 2016 - 22:47

Mart:

fijne vakantie en goed dat jullie een goede trip hebben gehad ik ga ook slapen en ja niet naast jullie Anita maar als ze je mist heeft ze altijd mij nog gr xxx en veel veel plezier

• 04 Oktober 2016 - 23:36

Lya Kat:

Fijn idee dat jullie goed zijn aangekomen. Lekker acclimatiseren en doe Dirk en Carolien de groeten.

• 05 Oktober 2016 - 00:45

Marjon:

Verbeter ik het nog naar 4 oktober terwijl het toch echt hier al 5 oktober is. Jemig....ben ik even lekker bezig!

• 05 Oktober 2016 - 08:50

Truus De Boer:

lieve wereld reizigers fijn dat jullie goed aangekomen zijn geniet van alles wat jullie aangeboden wordt en pak ieder mooi moment op die je kunt pakken .iedere knuffel met je kleinkinderen is van grote waarde .wij hier genieten van de moolen herfst met zijn prachtige kleuren .geniet en veel geluk en liefs toegewenst van Guus en Truus de Boer

• 05 Oktober 2016 - 13:51

Irma:

fijn dat jullie goed aangekomen zijn . Ja balen zo'n lange vlucht maar ja voor een goed doel toch. hier alles oké hoor Jullie lekker genieten en we blijven jullie volgen Groetekus Jan en Irma

• 05 Oktober 2016 - 13:51

• 05 Oktober 2016 - 13:52

• 05 Oktober 2016 - 13:52

• 05 Oktober 2016 - 13:58

Mamske:

Hallo lieve fam.de berichtjes gelezen dus ik ben weer helemaal bij ....en blij dat alles goed is verlopenen dat jullie daar n heerlijke week tegemoet gaan .geniet en wees lief voor elkaar ,geen stress lieve groetjes en knuffels voor krijn en job .( marjon geeft de knuffels wel ) xxxxxxxx

• 09 Oktober 2016 - 09:56

Karen:

Wat een geweldig gezicht om jullie zo te zien bij onze kinderen!
    Ben best een beetje jaloers hoor!
    Geniet van alles wat op jullie pad komt deze tijd en geef ze allemaal knuffels van ons.

• 09 Oktober 2016 - 13:11

John Beerends:

Heerlijk voor jullie dat jullie daar zijn, leuk verslag, doe hartelijke groeten aan Dirk en Carolien.
    Blijf jullie volgen, ben benieuwd wat jullie allemaal te zien krijgen.

• 10 Oktober 2016 - 07:21

Lya Kat:

Goeiesmorges deze Hollandse morgen (7uur). Wat hebben jullie al mooie dingen meegemaakt in jullie eerste week. Wij ook. Zaterdag 8 oktober gevierd en was een top dag. Gezellig en prima weer. In ons app.gaat het ook goed. De keuken staat. Onwijs mooi.in de komende week gebeurd er ook veel,o.a. het stucwerk. Nou lieverds,wij wensen jullie weer een.pracht week toe en zien uit naar het volgende verslag.