nog even dit.... - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu nog even dit.... - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

nog even dit....

Door: Mjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

11 November 2008 | Nederland, Sint Pancras

Ik heb in ons reisdagboek nog even wat foto's en 2 filmpjes geplaatst.

En voor diegene die benieuwd zijn wat er met de slacouvert is gebeurd...............zie reactie (van de nieuwe eigenaar) op het bericht "weer thuis".

groetjes,
Mjon en Henry

• 11 November 2008 - 09:40

Irma:

Gaaf die foto's en flimpjes. En wat gaat Anita ruilen met de Maori's in Nieuw Zeeland. Groetjes Irma

• 11 November 2008 - 15:58

P.tje:

Schôn footookuss!
    we zijn benieuwd naar de rest.
    we gaan jullie verhalen live aanhoren hè?!

enneh........Anita....vanharte meid! ( het lijkt de Fred Oster show wel)ik gun een ander wel wat hoor, dus jaloers....neen......als je nou op de foto stond met zo'n zwarrrrrrt prrrrratend Afrikaantje.....dan was het wat anders.

Nou Henry en Marjon, het was de moeite waard hè! en nou weer werken godverdomme...hebben wij al die tijd ook gewoon gedaan! voor je het weet is er weer een gezellig weekendje ergens verderop in het land!

houdoeiikuss

Verslag uit: Nederland, Sint Pancras

Marjon

Wij, Henry en ik, hebben jullie meegenomen op onze reizen. Nu, juni 2022, 2,5 jaar na het overlijden van Henry ga ik mijn 1e reis zonder Henry maken, wel met Antonita, Henk en Martijn. Ik vind het spannend, om op reis te gaan zo zonder hem. Maar Henry is er in mijn hart altijd bij. groetjes, Marjon