Opgenomen voor vakantieverslag Afrika - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu Opgenomen voor vakantieverslag Afrika - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

Opgenomen voor vakantieverslag Afrika

Door: Henry en Mjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

18 Augustus 2008 | Nederland, Sint Pancras

Hallo allemaal,

ik ben weer bezig met een site voor onze vakantie. Ik heb jullie emailadressen opgenomen zodat je bericht krijgt op het moment dat er een nieuw bericht is geplaatst op deze site.
Mocht je hierop geen prijs stellen, schrijf je dan gewoon uit.

groetjes,
Marjon en Henry

• 18 Augustus 2008 - 14:10

Bart En P.tje:

Há möpkuss,

dè zal wel wir veul bietjes genieten worre war!!!

enneh.....beetje eng nog,....kamperen tussen de olifanten en andere wilde dieren....... pfffffffffff, je hebt Henry toch bij je.....dan valt er nix te vrezen. bekijk 't zelf maar hoe je deze oppikt en in je zak steekt!! hihi

wij wensen jullie kei veul leut, we zullen jullie "volgen".......enneh........GENIETEN GODVERDOMME!!

knipoog van Bart en P.tje

• 18 Augustus 2008 - 15:13

Dirk:

leuk hoor!! waar zijn jullie inmiddels?

• 18 Augustus 2008 - 16:42

Janntruusoerlemans@h:

ja graag je vacantie fotos majon

• 18 Augustus 2008 - 19:43

Anita:

Nou, dat begint al op te schieten, zeg... Ben benieuwd hoe het kamperen in de wildernis zal bevallen. Ben je een beetje voorzichtig?
    We zullen jullie volgen.

XXX van jezusje en natuurlijk ook van Jan

• 18 Augustus 2008 - 20:38

Irma En Jan:

't is nog efkus voor jullie gaan, maar dat is mooi om de spanning wat op te voeren.Geniet de gastvrijheid van de leeuwen en andere carnivoren die daar in de wildernis bij je op visite kunnen komen en laat ons stillekus op afstand meegenieten.

brul brul (leeuws voor welkom)

Irma Jan

• 19 Augustus 2008 - 19:41

José En Karel:

Leuk dat je ook aan ons hebt gedacht, wij hadden niet anders verwacht (grapje).
    Geniet met volle teugen,
    wij blijven jullie volgen.

Veel liefs,

José en Karel

• 20 Augustus 2008 - 11:49

Jan En Imra:

Keileuk dat we jullie weer in de gaten kuinnen houden daar in de busch busch. Niet schrikken van spinnen hé. Nou veel piezelier en tot de 30ste aug. Want jullie zijn nog langgggggggg niet weg. Liefs Jan en irma.

• 05 September 2008 - 18:00

Ruud:

veul leut en ik hoop daggu de big 5 meut zien in plaots van 5 biggen!
    Ruud

Verslag uit: Nederland, Sint Pancras

Marjon

Wij, Henry en ik, hebben jullie meegenomen op onze reizen. Nu, juni 2022, 2,5 jaar na het overlijden van Henry ga ik mijn 1e reis zonder Henry maken, wel met Antonita, Henk en Martijn. Ik vind het spannend, om op reis te gaan zo zonder hem. Maar Henry is er in mijn hart altijd bij. groetjes, Marjon