Het gaat er nu, na 2 jaar wachten, echt van kome - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu Het gaat er nu, na 2 jaar wachten, echt van kome - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

Het gaat er nu, na 2 jaar wachten, echt van kome

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

20 Juni 2022 | Nederland, Sint Pancras

Morgen gaat het dan toch echt gebeuren, we vliegen naar IJsland. Vanmiddag ingecheckt en morgen om 14.00 vliegen we naar Keflavik.

Het weer gaat niet zo heel warm zijn maar ja, het is IJsland, dus het land doet zijn naam eer aan.

De voorspelling is een gemiddelde van 11 graden overdag maar wel met het zonnetje. Behalve vrijdag, dan staat er zelfs een "sneeuwvlokje" voorspelt.

Na onze landing in Keflavik, rijden we vervolgens voor onze 1e overnachting naar Reykjavik.

• 20 Juni 2022 - 19:35

Anita:

Heel veel plezier lieverd! Je hebt sowieso leuk gezelschap! Spelletjes avonden gegarandeerd….

Goeie vlucht en tot de volgende xxx

• 20 Juni 2022 - 19:41

Cees & Tonny Van Loon:

Marjon je bent in goed gezelschap maar dat wist je al lang. Geniet van deze lang geplande vakantie, en kom heelhuids met Martijn weer terug en wens Henk en Antonita heel veel plezier en geluk tot op hun wereld fiets reis.

• 20 Juni 2022 - 19:46

Leo En Irma :

Wij wensen je een heerlijke vakantie! Stoer hoor.
    Goede reis en met mooie ervaringen weer terug. Geniet ervan. XXX

• 20 Juni 2022 - 19:51

Mart:

Heel veel plezier en tot gauw

• 21 Juni 2022 - 09:29

Bart En Peet:

Hallikideej, héél veel plezier alle vier! Wij zeggen GENIET met vette hoofdletters!! Toedelssss

• 21 Juni 2022 - 20:29

Joost En Desiree:

Heel stoer Mjonneke! Heel veel plezier samen. We volgen je weer op de voet. Heel leuk dat dit weer in de lucht is trouwens, zo leuk om jullie mooie reisverhalen terug te lezen :-)

Marjon

Wij, Henry en ik, hebben jullie meegenomen op onze reizen. Nu, juni 2022, 2,5 jaar na het overlijden van Henry ga ik mijn 1e reis zonder Henry maken, wel met Antonita, Henk en Martijn. Ik vind het spannend, om op reis te gaan zo zonder hem. Maar Henry is er in mijn hart altijd bij. groetjes, Marjon