de start.... - Reisverslag uit Winmalee, Australië van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu de start.... - Reisverslag uit Winmalee, Australië van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

de start....

Door: marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

28 Maart 2014 | Australië, Winmalee

Goedemorgen, terwijl ik dit verslag maak, liggen vele van jullie alweer in bed voor ons is de dag net begonnen.

Gisteravond zijn we om 20.05 veilig geland in Sydney. We hebben in het vliegtuig vooral veel gegeten en ook wel wat gedronken hoor. Een uur voor de landing hebben Henry en ik een Singapore Sling cocktail besteld om onze vakantie in te luiden. Heerlijk!

Rond 22.30 uur waren we bij mijn neef Arno en zijn vrouw Sacha. Roma, hun dochter, kwam ons mee ophalen en Ko, hun zoon, wachtte ons thuis op. Nog even wat gedronken op de terras met uitzicht op de Blue Mountains, wat we gisteravond uiteraard niet konden zien, maar vanochtend wel.
Daarna tijd voor bed. We hebben redelijk goed kunnen slapen, ondanks dat het voor ons behoorlijk overdag voelde.
We hebben net een fantastisch ontbijt, aardappelkoekjes, omelet, bacon, tomaten met ui, en een verse smoothie genuttigd. Heerlijk, wat een verwennerij.
Zo dadelijk gaan we naar de Blue Mountains.

Fijn dat Arno sinds afgelopen donderdag Wifi heeft, maakt het maken van een verslag behoorlijk prettig.

Jullie een fijne dag en wij zeggen weer bijna welterusten.


  • 29 Maart 2014 - 06:35

    Mma:

    Hoi Mjon en Hnry
    Heerlijk om het reisverslag weer te gaan lezen
    We blijven jullie volgen Maak het goed daar Geniet van alles en we leen het wel weer xxx Jan en Irma

  • 29 Maart 2014 - 08:29

    Mamske:

    Goede morgen. Henry mjon en lieve fam.wat heerlijk om weer het rels
    Verslag te kunnen volgen.en ook de fam natuurlijk.het is zo ver weg
    Maar ook zo dichtbij.jullie worden wel verwend door sasha en ko.
    Roma en ko junior.nu genieten van het mooie land. Dan geniet ik ook mee.
    En met mij vele andere.hier is het mooi weer. Ga straks op de fiets naar
    Anita..beweging..!!hier begint de dag bij jullie is het al laat in de mlddag.heel
    Veel plezier . Veel liefs ook voor de fam.xxxxxx.tot later.

  • 29 Maart 2014 - 08:48

    Henk&Antonita:

    Gelukkig dus goede reis gehad, dat zit er alvast op. Nu genieten. We zijn benieuwd naar die Black Mountains. Weer eens wat anders dan the Dutch Mountains (Mountains....)
    We gaan het volgen. Zelf onderweg naar de Drunense Duinen. Henk gaat mtb clinic geven. Heerlijk met dit weer. Hoe is het weer daar?

  • 29 Maart 2014 - 09:28

    Susan Van Poppel:

    Wat leuk om jullie weer te volgen zo. Maak er een gezellige vakantie van. Maar dat zal wel gaan lukken.

  • 29 Maart 2014 - 11:41

    Anita:

    Ha zusje... Fijn dat jullie het zo leuk hebben. Die ontbijtjes van Sasha zijn weergaloos! Jullie worden lekker verwend. Leuk gisteren even geappt te hebben, ben nu de tuin aan het schoonmaken in korte broek! Heerlijk weer !! Klink uit naar je volgende bericht xxxx

  • 29 Maart 2014 - 12:37

    Patricia:

    Heerlijk hoor m'Jonneke en Henri, geniet ervan! Ik blijf jullie volgen, superleuk zo ...
    groetjes Patries

  • 29 Maart 2014 - 21:33

    Mart:

    Hallo Hier een berichtje uit het mooie Kaatsheuvel
    zoals ik lees hebben jullie een goede reis gehad en gaan jullie nu echt beginnen aan een ongelooflijk leuke vakantie die je zus al heeft gehad
    veel plezier en we leven met jullie mee en ik ben al aan het aftellen wanneer mijn voetjes weer verwend gaan worden
    maar eerst gaan we Mien nog een dag in de watten leggen
    Gr uit Nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Wij, Henry en ik, hebben jullie meegenomen op onze reizen. Nu, juni 2022, 2,5 jaar na het overlijden van Henry ga ik mijn 1e reis zonder Henry maken, wel met Antonita, Henk en Martijn. Ik vind het spannend, om op reis te gaan zo zonder hem. Maar Henry is er in mijn hart altijd bij. groetjes, Marjon

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 45209

Voorgaande reizen:

21 Juni 2022 - 28 Juni 2022

IJsland met Antonita, Henk en Martijn

07 Augustus 2018 - 13 September 2018

Canada

29 Augustus 2016 - 11 Januari 2017

Australië en Nieuw Zeeland....we komen er aan

01 Augustus 2015 - 22 Augustus 2015

Rondreis Scandinavië

27 Maart 2014 - 01 Mei 2014

Australië

22 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Amerika 2011

07 Augustus 2010 - 25 Augustus 2010

Rondreis Turkije

12 Oktober 2008 - 05 November 2008

Rondreis Afrika

Landen bezocht: