ALweer bezig met de voorbereidingen - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu ALweer bezig met de voorbereidingen - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

ALweer bezig met de voorbereidingen

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

11 Maart 2014 | Nederland, Sint Pancras

Nog twee weken en twee dagen en dan vertrekken we naar Australië.
We hebben nog wel wat voorbereidingen te doen, maar de vluchten (Singapore Airlines) en de auto zijn geregeld.

Verder hebben we qua hotels/overnachtingen niets vastgelegd. Wel hebben we de opera van Puccini 'Madame Butterfly'gereserveerd. Deze wordt zondagavond 30 maart vertoond bij het operagebouw in de haven van Sydney. We dachten als we dan toch een keer naar de opara willen dan is dit een uitgelezen kans.
Vooraf aan de voorstelling krijgen we een rondleiding door het operagebouw en aansluitend hebben we daar een etentje. Daarna naar onze gereserveerde plaatsen.

We weten nog niet hoe we weer terug komen bij mijn neef Arno, maar dat zal best goedkomen.

Leuk als jullie ons weer volgen.

xxx
Henry en Marjon

• 11 Maart 2014 - 19:34

Henriette En Leo:

Graag willen we weer genieten van jullie reisverslag. Wensen jullie een heel goede reis en een spetterende vakantie, geniet ervan.
    Groetjes van ons.

• 11 Maart 2014 - 21:05

Polleke:

Hoi Globetrotters,

Geniet vooral van het prachtige land, en in Sidny vooral even The Rocks bezoeken. Echt een leuke wijk.

See you mate!

• 12 Maart 2014 - 22:22

JosJet:

Hoi lieve samen,
    Bijna is het zover..... Wat een heerlijke vooruitzicht.
    Wij gaan jullie zéker volgen en genieten op afstand van deze heerlijke belevenis met jullie mee.
    Groetjes Xx

• 15 Maart 2014 - 16:30

Mamske.:

Mjon en henry ..heb jullie bericht voorbereiding australie gevonden en gelezen.

Goed he. Ik leer het nog wel. Nooit te oud om te leren! !
    Llefs xxxx..of heb ik toch iets fout gedaan ¿? Kan het niet verzenden..e.màil..adres??
    Kom ik nog wel açhter. Doei.!

• 15 Maart 2014 - 16:35

Mamske.:

Heb het gevonden ha. Ha.

• 15 Maart 2014 - 20:39

Anita:

Lieve schatten, wat zullen jullie genieten down under! Heel veel plezier en groetjes aan de familie... XXX van jezusje

• 17 Maart 2014 - 10:16

Pieter En Miranda:

wat een plannen,....heerlijk, geniet er lekker van samen!
    Maak er quality-time van,dat kunnen we aan jullie wel overlaten.
    we volgen jullie ''op de voet''.

Marjon

Wij, Henry en ik, hebben jullie meegenomen op onze reizen. Nu, juni 2022, 2,5 jaar na het overlijden van Henry ga ik mijn 1e reis zonder Henry maken, wel met Antonita, Henk en Martijn. Ik vind het spannend, om op reis te gaan zo zonder hem. Maar Henry is er in mijn hart altijd bij. groetjes, Marjon