en dan is het zover - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu en dan is het zover - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

en dan is het zover

Door: Mjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

06 Augustus 2010 | Nederland, Sint Pancras

Zo........de koffers staan klaar voor vertrek. Wel weer flink moeten kiezen wat ik mee zou nemen, want voor de bagage was 15 kilo toegestaan ivm het in - en uit de auto tillen. Dus samen zal het allemaal wel kloppen, mannen nemen over het algemeen minder mee. En vrouwen nemen teveel mee. En elk jaar zeg ik dan weer.....volgend jaar neem ik veel minder mee. Is ôk!
Maar dat gebeurt dan toch niet. Waar zou dat aan liggen?

Verder nog wat laatste dingen regelen. Inderdaad, Peet, de instructies voor de thuisblijver(s). De koelkast nakijken of er geen zaken inzitten die tijdens onze vakantie over de datum raken, want dat wil je dan weer niet hebben als je thuiskomt. De laatste was ..... voor de komende week dan. Want op vakantie zal ik er toch ook een keer een wasje gedraaid gaan worden.

Maar zoals wij allemaal weten......alles komt goed.

Vanavond slapen we in Amsterdam bij Dirk en Carolien, zij brengen ons morgenvroeg (met de nadruk op vroeg) naar Schiphol.
En dan op weg naar Istanbul. Het begin- en eindpunt van onze vakantie.

We gaan het meemaken en vastleggen.

En Peet, wat Henry zijn kapsel betreft.....hij krijgt vanmiddag zo'n zelfde kapsel aangemeten. Het kost wat geld maar dan heb je ook iets hè!
Wel toevallig dat het jouw opvalt. Het zal wel te maken hebben met het feit dat jouw haar ook altijd goed zit.
Dat is bij veel mensen weleens anders.

We gaan genieten!

xxx
Henry en Mjon

• 06 Augustus 2010 - 14:07

Jan En Inge:

Wij zijn nu thuis, maar gaan zondag weer naar Bedoin. Sjors, Marieke en de kinderen komen donderdag met het vliegtuig naar Marseille. wij wensen jullie veel plezier en weinig zakkenrollers. Wat eventueel gestolen mag worden kan je op de zwarte markt in Beverwijk weer terugkopen.Mocht de verzorging in de hotels niet geweldig zijn, kunnen we wel een voedselpakketje sturen. Ik heb nog wat aangebroken spagetti in de caravan.Tot horens/ziens en veel plezier.
    Jan en Inge

• 08 Augustus 2010 - 08:14

Martijn En San:

Hé pap en Mjon. We lazen dat het lekker is daar in Istanbul, geniet er van! Mjon, ik verwacht wel dat je veel culinaire inspiratie opdoet... hoewel je turks al best op peil is.

• 08 Augustus 2010 - 18:06

Anita:

Ha zus en zwager, fijn te lezen dat jullie op tijd geland zijn en veilig... Wij wensen jullie veel plezier. Ben benieuwd naar dat kapsel van Henry. Wij hebben inmiddels afscheid genomen van de familie, was wel emotioneel. Jan brengt arno morgen naar het station. mams belde net om te zeggen dat jullie een spelletje op het terrasje zitten te doen. Have fun! We zullen jullie volgen....
    XXX Jan en Anita