Down Under here we come. - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu Down Under here we come. - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

Down Under here we come.

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

02 Oktober 2016 | Nederland, Sint Pancras

Zo.....en dan is het nog 1 nachtje slapen voor vertrek.

Wat is de tijd omgevlogen. Zo kregen we op 20 april van Dirk en Carolien een aftelkalender voor "Project Aussie" met daarop nog 166 dagen. Want het was Henry zijn laatste werkdag.
Henry was net klaar met zijn eigen aftelproject "vakantie en pensioen per 1 juli".
Dus nu hadden we opnieuw een mooi project om naar uit te kijken. En nu......nu is het al zover.

Morgen om 11.15 vliegen we via Singapore naar Brisbane waar we dinsdagavond om 19.30 uur landen. (Nederlandse tijd 11.30)
We hebben een mooie reis gepland. Echter de 1e week is even knuffelen met Dirk, Carolien , Krijn en Job. Vlokken uit de koffer voor Krijn en wat andere kadootjes uitpakken. Uiteraard bijkletsen en Brisbane en omgeving bekijken en misschien een familiebezoek afleggen.
Indien het weer het toelaat walvissen spotten. Kortom al een aantal leuke bezigheden zo'n 1e week.

Wij gaan nog wat laatste dingen in huis afronden voordat we Antonita en Henk gedag gaan zeggen. Zij gaan 6 maanden reizen. En ook zij houden een blog af en toe bij. (www.antonitaenhenk.waarbenjij.nu)
We gaan elkaar zien in Brisbane met kerst. Waar zij, ons ophalen op de nationale luchthaven waarna we weer samen naar Dirk en Carolien gaan. Hoe bijzonder is dat? Wij vinden het heel bijzonder in ieder geval.

Tot het volgende berichtje en die zal vanuit Brisbane komen.

See You Mate!
Henry en Marjon

• 02 Oktober 2016 - 09:17

Lya Kat:

See and read everyting. Have a great time in the down under

• 02 Oktober 2016 - 09:20

Cees & Tonny Van Loon:

Van uit het natte Tilburg een heel mooie reis gewenst, alvast prettige feestdagen gewenst en een voorspoedig 2017 en tot ergens in januari. Blijf allebei gezond en geniet van jullie reis.

Cees & Tonny

• 02 Oktober 2016 - 10:09

Pauline :

No worries and enjoy! xxx

• 02 Oktober 2016 - 11:32

Anita:

Lieve Mjon en Henry, we hebben de meeste voorbereidingen van dichtbij mee mogen maken... de voorpret, de mooie dingen die ik me kan herinneren van Nieuw-Zeeland die jullie nu met eigen ogen gaan aanschouwen. De 'ik kan bijna niet wachten'-momentjes tot de 'wat is het spannend en toch wel lang weg'-momentjes. Jullie zullen zien: het vliegt voorbij!! En door al jullie zorgvuldige voorbereidingen komt het hier ook helemaal goed en hebben wij een fijn vakantiehuis.

• 02 Oktober 2016 - 11:51

Berry En Marian:

Lieve Mjon en Henry, wij wensen jullie een schitterende vakantie. Wat moet het heerlijk zijn om Dirk en Carolien en jullie kleinkinderen weer te zien maar ook al het andere moois wat jullie weer gaan beleven. Beetje jaloers zijn wel hoor maar we beleven het via jullie site allemaal weer mee. Geniet van al het moois wat de komende 3 maanden op jullie pad gaat komen. Liefs Berry en Marian xxx

• 02 Oktober 2016 - 13:59

Mamske:

Marjonen henry ,goeie vlucht ,fijne vakantie groetjes aan de fam.knuffels voor de mannetjes ,geniet van die maanden vakantie .( anita en ik wij gaan ook genieten van jullie berichtjes en fotos ) dirk en carolien ook voor jullie mooie dagen .liefs xxxxxxx

• 02 Oktober 2016 - 14:15

Anita:

Er was nog een stuk tekst weggevallen.... :-( maar eat ik wilde zeggen: we zien elkaar straks, nemen nog een drankje en hapje en morgen brengen we jullie naar Schiphol en kan jullie avontuur beginnen. Veel liefs voor alle familieleden down under en vooral .... GENIETEN xxxx

• 02 Oktober 2016 - 14:26

Wilma:

Heel veel plezier en een supermooie reis gewenst! Volg jullie natuurlijk op de voet;-)
    Liefs, Wilma

• 02 Oktober 2016 - 15:27

Carolien:

We doen de barbie alvast aan

• 03 Oktober 2016 - 07:49

Lya Kat:

Goeie reis lieverds

• 04 Oktober 2016 - 08:33

Mamske:

Goeie morgen ,lieve familie de reis zit er op .nu genieten ! ( ik wilde de eerste zijn ha ha ) liefs xxxx