Het begint te kriebelen... - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu Het begint te kriebelen... - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

Het begint te kriebelen...

Blijf op de hoogte en volg Marjon

20 September 2016 | Nederland, Sint Pancras

En dan is het nog 13 dagen voordat onze grote reis gaat beginnen.
We gaan dit jaar Dirk, Carolien, Krijn en Job opzoeken. Dus de bestemming wordt Australië en omdat we dan toch al een eindje op weg zijn, pakken we er een rondreis Nieuw-Zeeland bij.
Met Carolien, Dirk , Krijn en Job gaan we een weekje naar Tasmanië.

We zijn druk met onze voorbereidingen geweest, vluchten boeken, Greyhound bus reserveren en auto's reserveren. De hotels in Nieuw-Zeeland zijn allemaal gereserveerd.
In Australië hebben we de meeste hotels nog te boeken.

Reisverzekering gecheckt en wat blijkt......we gaan meer dagen dan er dekking is, dus toch nog even een kortlopende verzekering bijgeboekt.

Het gaat mooi worden en Nieuw Zeeland is ook zo prachtig, horen wij van zeggen. We gaan het meemaken.

Reizen jullie weer "online" mee?

Groetjes,
Marjon en Henry

• 20 September 2016 - 21:19

Maurice:

Hoi hoi,

Alvast ontzettend veel plezier en goede reis!!
    Geniet er van en doe de groeten aan Mike!

Groetjes,
    Maxime, Monique en Maurice

• 21 September 2016 - 09:24

Wilma:

Heel veel plezier en een mooie reis gewenst! Ik ga jullie zeker volgen op jullie avontuur, reizen is zo leuk! Liefs, Wilma

• 21 September 2016 - 10:18

Truus En Guus De Boer:

lieve Mensen heel veel plezier en voorspoed toegewenst tijdens deze droomreis weed voorzichtig en pas Goed op Elkaar en dikke knuffel natuurlijk ga ik jullie volgen liefs truus

• 21 September 2016 - 11:53

Antonita En Henk De Louw:

Wij volgen in de slipstream!

• 21 September 2016 - 13:36

Atie Van Duin:

Lieve Marjon en Henry

Veel plezier en een goede reis toegewenst. Het klopt Nieuw Zeeland is prachtig onze zoon heeft daar een rondreis gedaan vandaar dat ik het weet. Ik ga jullie zeker volgen. Veel plezier. Liefs Atie

• 22 September 2016 - 09:01

Irma:

Jeetje dat is al snel geweldig hoor
    Ga ervan genieten en ja Nieuw Zeeland is echt geweldig
    We gaan jullie volgen
    Liefs van ons
    Jan en Irma

• 22 September 2016 - 11:44

Pauline :

Hoi Lieverds,

Geniet van elk stadium van deze fantastische reis. Een geweldige ervaring gewenst.

Dikke kus X

• 22 September 2016 - 21:05

Desiree:

Hoi Mjonneke en Henry, alvast heel veel plezier op jullie nieuwe avontuur. Ik kijk al uit naar die prachtige foto's en verhalen. Het is er inderdaad errug mooi. Niet dat ik er zelf ben geweest maar heb pas alle foto's en reisverhalen van een collega gevolgd die 9 weken in NZ heeft rondgetoerd met de camper…in 1 woord: geweldig! Lieve groetjes van ons!

• 02 Oktober 2016 - 08:54

Lya Kat:

Lieve twee. Onwijs veel plezier en Rob en ik kijken uit naar jullie belevenissen. Dikke kus van Rob en Lya