Nog 2 nachtjes....... - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes....... - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes.......

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

25 Maart 2014 | Nederland, Sint Pancras

Zo boek je op 29 juli 2013, ja zo lang geleden al, twee tickets naar Sydney en denk je dat gaat nog wel even duren...... En dan zit je 2 dagen voor vertrek. Wat vliegt de tijd.....hahaha

Kleren en souvenirs zitten in de koffers/tassen, handbagage zo goed als klaar.....kortom we zijn klaar voor vertrek. Dat is dat ik morgen nog even 2 medicijn paspoorten ga ophalen want je weet niet wat ze denken met "losse" tabletjes.
En morgenvroeg om 11.30 ga ik nog even kijken naar een voorstelling van mijn kleindochter Noëlle, bij haar op school. Fijn dat ik het toch nog kan zien.

Henry gaat gewoon nog even werken...tja, iemand is de pineut ;)
Ik ga nog wat laatste dingetjes thuis doen, afwas, bedden verschonen enz. zodat ik dat niet hoef te doen als we terugkomen.

Dirk komt ons morgenavond ophalen en dan slapen we in Amsterdam. Scheelt toch gauw weer een uur eerder opstaan maar belangrijker nog geen gesjouw in de trein met de bagage, in de spits.

Vandaag kregen we bericht van de opera, of we er wel rekening mee willen houden dat we de tickets op tijd ophalen anders worden ze doorverkocht. Tuurlijk halen we ze op....alleen....WE ZIJN NOG NIET IN DE BUURT. Maar ja, dat weten hun natuurlijk ook niet.

Onze vluchtdetails:

Amsterdam - Sydney, ns | Singapore Airlines |
vertrek van naar aankomst vluchtnummer

27/03/14 10:30 Amsterdam Singapore 28/03/14 05:55 SQ 323
28/03/14 09:40 Singapore Sydney, ns 28/03/14 20:35 SQ 211

Als ik het zo even uitreken best een lange zit....eerst 12 uur dan kunnen we gelukkig 3 uur bijkomen (zittend ;) ) op het vliegveld in Singapore om daarna nog even 9 uur te zitten :) naar Sydney. Als we aankomen is het 20.35 in Sydney. Mijn neef Arno haalt ons, samen met zijn dochter Roma, op en dan zijn we rond 23.00 uur bij hem thuis.

Tijdsverschil met Sydney op dit moment (zomertijd) 10 uur later. En gelukkig als in Nederland de zomertijd ingaat, is het nog maar 9 uur. Want in Australië zit de zomer er alweer op. We gaan de herfst in. Maar met de voorspelde temperaturen van rond de 28 graden hoor je ons niet klagen.

O ja, we wisten nog niet hoe we terug zouden gaan naar mijn neef vanuit de opera. Dat weten we nu wel....we hebben een hotel geboekt in Sydney. Van daaruit gaan we dan de volgende dag weer naar het vliegveld om de auto op te halen. Ook weer geregeld.

We zullen vandaag en morgen nog even wat checks doen zodat we de belangrijkste zaken bij ons hebben. Mochten we dan toch nog iets tekort komen...daar hebben ze ook winkels. Zodra we een berichtje kunnen sturen, als we WIFI ter beschikking hebben, zullen we het zeker doen.

Fijne vakantie allemaal!!

Henry en Mjon






  • 25 Maart 2014 - 16:30

    Irma Jansen:

    Nou gaaf hoor We gaan met jullie mee genieten
    We lezen het wel dus
    Voor nu wensen wij jullie een hele goede vlucht zal wel lukken hij is lang genoeg en heel veel plezier daar
    Geniet van alles en de opera.
    Liefs van ons in ieder geval
    Ja de opera of het leutergala is wel een verschil maar ja Ik ga gewoon werken ook leuk Kus kus van ons dus.

  • 25 Maart 2014 - 18:41

    HENRIETTE EN LEO:

    Fijne vakantie, geniet ervan en die lange vlucht is vervelend, maar je weet waarvoor je het doet: Genieten in Australie, bofkonten zijn jullie.
    Ben benieuwd naar het reisverslag.

    Goerde reis en groetjes van ons.

  • 25 Maart 2014 - 21:26

    Mamske:

    Fijn dat alles al gepakt is dus ontspan je en geniet van noelle haar voorstelling
    Dus nu gaat jullie reis beginnen.en is henry al weer opgeknapt? Maar ik bel morgen n og wel fijne vakantie geniet bijde.ik reis in gedachten met jullie mee.liefs xxxx.

  • 25 Maart 2014 - 22:47

    ANITA :

    Oh wat fijn !! Gelukkig heb ik je net nog ff gesproken. Geniet van de luxe van Singapore airlines en laat je lekker verwennen. Ook down under maar dat komt helemaal goed! Liefs aan de familie van mij en misschien sleurt roma je ook wel mee door Sydney

  • 26 Maart 2014 - 10:17

    P.tje:

    wij vragen voor nu......genieten we al een beetje voor?
    en voor "straks" een kleine mededeling.....GENIETEN GODVERDOMME!
    veel plezier aan de andere kant van wereld!
    -xx- Bart en Peet

  • 26 Maart 2014 - 10:36

    Marian:

    Een hele fijne vakantie. Ik ga nu al genieten van al jullie verhalen straks.
    Die lange vlucht ben je zo weer vergeten als je op de plek van bestemming bent.
    Liefs Marian en Berry xxx

  • 26 Maart 2014 - 15:03

    Marielle:

    Goede reis! En geniet ervan..........
    Groetjes Marielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Wij, Henry en ik, hebben jullie meegenomen op onze reizen. Nu, juni 2022, 2,5 jaar na het overlijden van Henry ga ik mijn 1e reis zonder Henry maken, wel met Antonita, Henk en Martijn. Ik vind het spannend, om op reis te gaan zo zonder hem. Maar Henry is er in mijn hart altijd bij. groetjes, Marjon

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 44991

Voorgaande reizen:

21 Juni 2022 - 28 Juni 2022

IJsland met Antonita, Henk en Martijn

07 Augustus 2018 - 13 September 2018

Canada

29 Augustus 2016 - 11 Januari 2017

Australië en Nieuw Zeeland....we komen er aan

01 Augustus 2015 - 22 Augustus 2015

Rondreis Scandinavië

27 Maart 2014 - 01 Mei 2014

Australië

22 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Amerika 2011

07 Augustus 2010 - 25 Augustus 2010

Rondreis Turkije

12 Oktober 2008 - 05 November 2008

Rondreis Afrika

Landen bezocht: