Weer thuis - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Mjon en Henry

Blijf op de hoogte en volg Marjon

15 Augustus 2011 | Nederland, Sint Pancras

Goedemorgen,

Ja, half 8 en we zijn weer klaar wakker. We konden het nog tot 7 uur rekken maar toen was het genoeg.
Het is toch altijd wennen het tijdsverschil in te lopen.

Maar goed we zijn weer thuis.
Gisterochtend (zondag) zijn we om 5.10 uur geland op Schiphol. 45 minuten eerder dan gepland.
Koffers gepakt en hop, in de trein naar huis.

Thuis aangekomen alvast wat opgeruimd en rond 10 uur het bed ingedoken, want het voelde voor ons toch al weer midden in de nacht. Geslapen tot een uur of 2 en toen weer verder met uitpakken, wassen enz.
Dirk, Carolien, Martijn, Sandra, Noëlle en Jules kwamen ook nog even langs. Gezellig. Vanavond komt Bart nog dus hebben we het hele gezin weer gezien.

De laatste dagen.....we hebben nog een extra dag doorgebracht in Cocoa Beach. Lekker een dagje, in de schaduw,aan het zwembad, even niets doen. Nou niets..was niet helemaal waar...achteraf bleek dat we zelfs in de schaduw verbrand waren. Dus noem dat maar niets doen :-)
Maar een kleurtje op het einde van de vakantie is niet verkeerd, misschien was het "rode" niet helemaal onze bedoeling en je mag een gegeven paard niet in de bek kijken. ;-)

We zijn vanuit Cocoa beach via de A1A en de 1 helemaal naar Fort Lauderdale gereden, het was toen nog zo'n 170 mijl.
Het hotel wat geboekt was door het reisbureau leek niet helemaal in Fort Lauderdale te liggen, sterker nog het lag niet eens in Fort Lauderdale. Het hotel was gevestigd in een uithoek van Dania Beach, Hollywood. Nee, dan weer niet die Hollywood, maar Hollywood Florida. We hebben nog geprobeerd een gezellig restaurantje te vinden maar na de zesbaansweg met enig vrezen te hebben overgestoken en zowel links als rechts een kilometer te hebben opgelopen, leek het ons verstandiger en gezelliger eten te bestellen om het vervolgens op de hotelkamer op te eten.

's Morgens op tijd met het busje van het hotel, dat was dan weer wel prettig, naar het vliegveld gebracht. Eerst naar Detroit gevlogen om van daaruit verder te vliegen naar Nederland.

Wij danken jullie voor de reacties en het meereizen.

Rest ons nog te melden dat wij 3200 miles gereden hebben. Wat neer komt op een 5000 kilometer.

Het insturen van een antwoord op onze vraag mag natuurlijk wel maar je komt niet meer in aanmerking voor de prijs.
Wie heeft dan de prijs gewonnen?
Tja, dat was toch wel moeilijk, het feit dat er zoveel leuke reacties waren, zowel juiste antwoorden als originele, hebben we besloten de 6 personen die gereageerd hebben allemaal een prijs te geven. De prijs komt zo snel mogelijk naar jullie toe. (Lees, zodra wij in de buurt zijn!)

Onze felicitaties gaan daarom uit naar:

Cees van Loon, Harrie van de Haktol, Anita en collega, Henk, Sjoerd.

O ja, wat wij niet gedacht hadden maar wel zo blijkt te zijn; de vrachtwagens met de lange neuzen verbruiken minder, ja minder, brandstof dan die met de korte neusjes.

Nogmaals iedereen bedankt voor de gezelligheid die wij mochten hebben van jullie onderweg.

xxx
Henry en Mjon

• 15 Augustus 2011 - 06:45

P.tje:

hallikideej,

tof dat jullie weer heel thuis zijn.....en wat een ontvangst de eerste dag al.
    waar was trouwens dat kleine paradingetje.......was die al weer gevlogen?
    jullie hebben in elk geval weer een toffe vakantie achter de rug!

en oef....wat baal ik dat ik niet meer mee heb gedaan aan de inmiddels toch "prijs"vraag........alleen uit nieuwsgierigheid......wat gaat het worden.....een koelkast en droogkap....een fiets met bagagedrager.....een koffiezetapparaat.....het vraagteken......maar goed......ik heb het gezellig gevonden om gratis en voor nix met 'n x mee te hebben mogen reizen.
    we zien jullie weer!!

Tilburgse toedelss ook namens Bartje natuurlijk!

• 15 Augustus 2011 - 20:10

Anita:

Yeaahhhhh.... we hebben prijs! Eindelijk.... ik win nooit wat, het zijn altijd de buren of zo.... Maar ik ben hier zooooo blij mee. Ben benieuwd wat het is!!! Zal het zaterdag misschien al zien????

• 15 Augustus 2011 - 20:42

P.tje:

hihi....Bartje ook prijs......hij was voor mij onherkenbaar......Harrie Haktol is wel een erg degelijke titel....ik ben een héél andere gewend.......minimaal met 3 H's zeg maar Harrie van café d'n H...Haktol.....ik zal het ook maar netjes houden.

nou ...eh....zijn jullie jullie djetlek al een beetje te boven?

doeiidoeii war!