Femke proficiat - Reisverslag uit Daytona Beach, Verenigde Staten van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu Femke proficiat - Reisverslag uit Daytona Beach, Verenigde Staten van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

Femke proficiat

Door: Mjon en Henry

Blijf op de hoogte en volg Marjon

09 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Daytona Beach

Ha die Buuf,

Gefeliciteerd met je verjaardag. Gebeld maar er werd niet opgenomen.
Jammer.
We zijn wel benieuwd hoe het met jullie gaat en of jullie ook een mini vakantie aan het doen zijn.

tot snel en een dikke kus van ons,
de buuf en de buum

• 13 Augustus 2011 - 09:56

Femke En Lionne:

Lieve Buum en Buuf !

Bedankt voor jullie felicitaties ! We zijn nog lekker 10 dagen naar de Ardeche geweest. Erg genoten.

Ook nog op 10 kilometen van Bedoin geweest en de Mont Ventoux in de verte gezien. Moesten we ook aan jullie denken.

Zo te lezen hebben jullie het daar ook naar de zin. Hoop dat het zelfs zonder ons een succes is gebleken! ;-)

Tot snel ! Travel safe.

Kus FenL

Verslag uit: Verenigde Staten, Daytona Beach

Marjon

Wij, Henry en ik, hebben jullie meegenomen op onze reizen. Nu, juni 2022, 2,5 jaar na het overlijden van Henry ga ik mijn 1e reis zonder Henry maken, wel met Antonita, Henk en Martijn. Ik vind het spannend, om op reis te gaan zo zonder hem. Maar Henry is er in mijn hart altijd bij. groetjes, Marjon