Vraag..... - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu Vraag..... - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

Vraag.....

Door: Mjon en Henry

Blijf op de hoogte en volg Marjon

10 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Cocoa Beach

Even een vraag aan jullie:

Wat Henry en mij vooral opvalt is dat de vrachtwagens hier allemaal van die grote, lange neuzen hebben. In Nederland hebben we voornamelijk vrachtwagens met een platte neus.

Weet iemand van jullie hier de reden van?

Wij horen het graag.

• 11 Augustus 2011 - 08:33

Birol Und Pepa:

Ich kann kein Holländisch. Liebe Grüße und habt viel Spaß in Amerika. Wir fahren morgen nach Spanien.

• 11 Augustus 2011 - 09:59

Anita:

Jullie vervelen je toch niet ,he? :-))

• 11 Augustus 2011 - 11:01

Henk:

dat komt omdat de bumper zo ver naar voren staat en daarom is de nek van een giraf ook zo lang omdat zunne kop zo hoog staat

• 11 Augustus 2011 - 11:04

Jezus:

Daar ben ik weer.... heb je vraag even voorgelegd aan mijn secondanten tijdens de lunch....

Esther denkt dat het vanwege het fileprobleem in Nederland is... elke meter scheelt.... :-))

Persoonlijk, nu ik erover nadenk.... het is gewoon een Big Mac!!

• 11 Augustus 2011 - 16:20

Harrie Van De Haktol:

Volgens mij heeft het te maken met de maximaal toegestane lengte en de andere gewicht-verdeling. Hier in nl is het ook allemaal wat krapper om met zo'n neus rond te touren.

De Garoenten

• 13 Augustus 2011 - 21:20

Sjoerd.:

als jullie ooit een blik onder de motorkap mogen werpen dan zie je gelijk waarom die wagens zo´n lange neus hebben,8 tot 12 cilinders in v vorm of in een lijn zijn daar maar normaal.In europa zijn ze wat zuiniger met de brandstof en zijn cilinderinhoud heelwat kleiner.Enne het gaat wel lekker met jullie ,He-!

Verslag uit: Verenigde Staten, Cocoa Beach

Marjon

Wij, Henry en ik, hebben jullie meegenomen op onze reizen. Nu, juni 2022, 2,5 jaar na het overlijden van Henry ga ik mijn 1e reis zonder Henry maken, wel met Antonita, Henk en Martijn. Ik vind het spannend, om op reis te gaan zo zonder hem. Maar Henry is er in mijn hart altijd bij. groetjes, Marjon