weer even bijbeppen - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu weer even bijbeppen - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Marjon Boeser - WaarBenJij.nu

weer even bijbeppen

Door: Mjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

20 Augustus 2010 | Turkije, Ankara

Merhaba, (goedendag)

nmiddels is het,volgens deze computer, 12 augustus. Maar wij weten wel beter, het einde van onze vakantie is namelijk in zicht en dat is eigenlijk helemaal niet zo leuk.
Wij hebben het erg naar de zin.

Waar waren we gebleven......o ja, n Fethiye. We zijn daar 2 nachten gebleven en daarna zijn we naar Ka gegaan. Daar hebben we een leuke boottocht gemaakt. Heerlijk met zo'n zeebriesje. Want dat het hier warm is hoef ik niet meer te zeggen. Na een leuk jurkje gescoord te hebben, tja geld moet rollen zegt men weleens, dus heb ik het kleingeld maar even van bovenaan de straat naar beneden laten rollen, werd het weer tijd om onze reis voort te zetten. En wel naar Antalya....dat had eigenlijk niet gehoeven. Massa-toerisme, nog heter...de luchtvochtigheid was hier ongelooflijk. Een keer ademhalen en je hele shirt was nat.

Maar nu zijn we dan in Konia. Het staphorst van Turkije, daarom heb ik vandaag dan ook maar een broek aan die over mijn knieen valt en een shirtje dat mijn schouders bedekt. Morgen gaan we naar Cappadocie waar ons een groot avontuur te wachten staat op zondagochtend. Henry, Mies (vrouw uit onze groep) en ik gaan namelijk een ballonvaart maken bij zonsopgang. Spannend maar volgens mij en henry ontzettend mooi. Wordt vervolgd........

Verder heb ik weing backgammon meer gespeeld......tja.....niemand wil meer ;-)

Overigens begint het toetsenbord al te wennen, waarschijnlijk weet ik het precies wanneer we terug zijn in stanbul, jammer, want dan moet ik weer wennen aan het europese.

groetjes weer van ons, dan ga ik nu weer naar het dakterras om een heerlijk wijntje te drinken.

groetjes,
Mjon

  • 20 Augustus 2010 - 15:48

    Henk:

    gisteren nog op tv gezien die ballonvaart zeer zeker de moeite waard en ook op de grond mag Cappadocie gezien worden mvg

  • 20 Augustus 2010 - 21:07

    P.tje:

    het ziet er naar uit dat jullie een toffe vakantie aan het beleven zijn!
    top!

    die sluier staat je lekker snel!
    leuke kleur trouwens hihi
    Henri heeft er zijn shirt op aangepast...goed bezig Henri.
    behoorlijk bezweet......net goeie sex gehad met zo'n lekker turks mokkeltje?....oeps...

    hé geniet van de ballonvaart....lijkt me GEWELDIG!!
    en dan met zonsopgang....dat krijg je in Nederland niet geboekt!

    hé luitjes.......nog veel plezier....enneh.....we spreken elkaar wel weer ergens in Hollandia.

    HEF NUFF

    V.L.E.K. ....P.tje

  • 22 Augustus 2010 - 12:49

    Carolien:

    Mysterieus hoor! :)

  • 22 Augustus 2010 - 12:51

    Carolien:

    Ik bedoel dus die foto van Marjon met die (mooie!) sjaal.

    Wat gaaf, een ballonvaart! Wil ik graag ook eens doen... Eerst jullie verhalen maar eens horen.

    Jammer dat het al zo snel gaat he?

    xxx vanuit het mooie Amsterdam

  • 22 Augustus 2010 - 20:24

    De Buufjes:

    Ok nu ben ik jaloers, een ballontocht!! (al is het andere buufje nu erg blij de keuken in gerend onder het slaan van oef kreten wat ben ik blij dat ik thuis zit... tja..
    Geniet van jullie laatste dagen daar en we kletsen snel bij!

    Liefs van de buufjes

  • 23 Augustus 2010 - 08:06

    Anita:

    He zus..... klinkt allemaal goed, zeg! Ballonvaart? Jij verlegt toch ook steeds je grenzen, nietwaar?! Nu wil ik toch onderhand ook een keertje, ben de enige van de familie die dat nog niet heeft meegemaakt. Die foto van het paard met dakkapel is wel geweldig!
    En trouwens: hoofddoekje staat je goed, meid. Ben benieuwd naar de rest van de foto's.....
    Lieve schatten, geniet er nog van en hopelijk tot volgende week weer!
    Wat backgammon betreft: trek gewoon een turk van de straat af voor een partijte! Dan heb je tenminste nog enige tegenstand... ;))

    XXX Jan en Anita

  • 23 Augustus 2010 - 17:47

    Mamske:

    hoi, sir henry.en marjonneke ponneke.jullie stellen het wel volgens de verhalen ik geniet er van dat jullie het zo naar je zin hebben. die ballonvaart is toch geweldig ik weet er alles van ! heb ik ook gedaan maar niet in turkije .maar je kunt niet alles hebben nietwaar! ik heb met tante annie ook een fijn leuk weekend gehad mooi hotel prachtig weer met de auto al de zeeuwse eilanden bezocht terrasjes gepikt wel laten staan ! natuurlijk !maar er komt nog venetie in zicht .dus moet ik het boekje nog verder in studeren. miep toerist!! inmiddels maaltijd opgedaan kopje thee glaasje wijn achter over geslaan en...ik type nu al met twee handen dus...geen linkse!! nog veel plezier en tot gauw. xxxliefs mamske


  • 23 Augustus 2010 - 17:48

    Anita, Jan En Mams:

    Je ziet het... mit schnapps gehts besser!!!

  • 24 Augustus 2010 - 03:45

    P.tje:

    hallikideej luitjes,

    het zit er helaas al weer op voor jullie.
    een goeie terugreis gewenst!! enneh....we zien elkaar.

    groetjes P.tje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Ankara

Rondreis Turkije

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2010

Weer thuis

20 Augustus 2010

weer even bijbeppen

15 Augustus 2010

Weer gewonnen met backgammon

12 Augustus 2010

Troje........Efese......en nog meer

09 Augustus 2010

Lekker warm
Marjon

Wij, Henry en ik, hebben jullie meegenomen op onze reizen. Nu, juni 2022, 2,5 jaar na het overlijden van Henry ga ik mijn 1e reis zonder Henry maken, wel met Antonita, Henk en Martijn. Ik vind het spannend, om op reis te gaan zo zonder hem. Maar Henry is er in mijn hart altijd bij. groetjes, Marjon

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 44986

Voorgaande reizen:

21 Juni 2022 - 28 Juni 2022

IJsland met Antonita, Henk en Martijn

07 Augustus 2018 - 13 September 2018

Canada

29 Augustus 2016 - 11 Januari 2017

Australië en Nieuw Zeeland....we komen er aan

01 Augustus 2015 - 22 Augustus 2015

Rondreis Scandinavië

27 Maart 2014 - 01 Mei 2014

Australië

22 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Amerika 2011

07 Augustus 2010 - 25 Augustus 2010

Rondreis Turkije

12 Oktober 2008 - 05 November 2008

Rondreis Afrika

Landen bezocht: